سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد

ایمن سازی ۷۵۰ متر از تونل معدن زمستان یورت / نظارت بازپرس پرونده به مراحل آواربرداری

بازپرس پرونده بر مراحل آواربرداری و ایمن سازی تونل معدن برای پیشگیری از هر گونه دخل، تصرف و یا از بین بردن شواهد و مدارک علت حادثه، نظارت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،هادی هاشمیان  رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که معدن زمستان یورت، محل وقوع جرم محسوب می‌شود گفت: بازپرس پرونده بر مراحل آواربرداری و ایمن سازی تونل معدن برای پیشگیری از هر گونه دخل، تصرف و یا از بین بردن شواهد و مدارک علت حادثه، نظارت می‌کند.

وی افزود: با حضور کارگران معدن، روند آوار برداری و ایمن سازی تونل، سرعت گرفته و بر اساس گزارش‌ها، ۷۵۰ متر از تونل ایمن سازی شده است و احتمالا تا سه هفته آینده، ایمن سازی تمام شود.

هاشمیان تاکید کرد: دستگاه قضایی تا استیفای حقوق مصدومان و خانوده‌های جان باختگان کوتاه نخواهد آمد و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند، بدون اغماض برخورد می‌کند.

این مقام ارشد قضایی استان از آغاز پرداخت دیه جانباختگان حادثه زمستان یورت هم خبر داد و گفت: صدور گواهی انحصار و وراثت بازماندگان این حادثه در شعب شورای حل اختلاف در اولویت است و پس از صدور این گواهی، دیه پرداخت می‌شود.

به گزارش ، بر اثر بروز انفجار در معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در ۱۳ اردیبهشت ماه گذشته ، ۴۳ نفر از کارگران معدن جان باختند.
منبع:میزان


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.