سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

استقرار ایستگاه‌های توزیع آب برای مقابله با گرمای خوزستان

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به افزایش دما تمهیداتی در سطح شهرهایی که گرمای بیشتری دارد، درنظر گرفته‌ایم.

فرامند هاشمی‌زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره گرمای بیش از حد هوا و تمهیدات پیش بینی شده در استان متبوع خود، اظهار داشت: تغییر شرایط اقلیمی و افزایش دمای هوا تنها به خوزستان اختصاص ندارد و این امر در سراسر کشور اتفاق می‌افتد.

وی افزود: امسال شدت گرما و ماندگاری آن افزایش یافته لذا تمهیداتی از قبیل استقرار ایستگاه‌های توزیع آب، فواره‌ها و آبنماها را در سطح شهرهایی که گرمای بیشتری دارد، در نظر گرفته‌ایم.

هاشمی‌زاده ادامه داد: با توجه به گرمای هوا در خوزستان، طبق نظر سازمان هواشناسی کاهش ساعت کاری ادارات را در دستور کار قرار دادیم براین اساس فعلا در روز شنبه و یکشنبه ساعت کاری ادارات کاهش می‌یابد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: از دو روز قبل که سازمان هواشناسی افزایش دمای هوای استان را گزارش داد و اطلاعیه آن در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفت تمهیدات لازم را برای گرمای هوا در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به وضعیت آب و گرمای هوای خوزستان، تصریح کرد: تاکنون مشکلی در حوزه تامین آب گزارش نشده و هیچ شهری در این زمینه اعلام نیاز نکرده به هر حال آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات احتمالی وجود دارد.

انتهای پیام/

آخرین تمهیدات پیش بینی شده برای گرمای هوا در خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.