سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده بهینه از منابع موجود است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده بهینه از منابع موجود و راه رسیدن به کسب و کار موفق در ایران اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در سمینار آموزشی مدیریت بازار و سرمایه انسانی با چشم انداز ۲۰۲۰، افزود: اقتصاد مقاومتی تنها به معنای اسراف نکردن نیست بلکه در معنای کامل تر به معنای استفاده بهینه از منابع موجود است.

وی با بیان اینکه کانون های آگهی و تبلیغات جایگاه ویژه ای دارند اما کمتر نگاه حرفه ای و تخصصی به آن می شود؛ گفت: در حوزه آگهی و تبلیغات با فناوری های و فنون روز دنیا فاصله داریم در حالیکه اصفهان این ظرفیت را دارد که در این حوزه خود را به سطح استانداردهای بین المللی نزدیک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: افراد هوشمند و توانمند و شرکت های قوی تبلیغاتی در کشور فعالیت دارند اما باید طرح جامعی برای کانون های آگهی و تبلیغات نوشته شود.

وی خاطرنشان کرد: خداوند انسان را با رنگ؛ شکل، خلایق و استعدادهای مختلف خلق کرده و به همه احترام گذاشته و اصول و برنامه های کلی برای غایت انسان مشخص کرده است تا انسان بوسیله این اصول در نهایت به خداوند متصل شود و به او برسد.

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه جهان بینی مادی و جهان بینی الهی دو مدل از نگاه به جهان است؛ گفت: در جهان بینی الهی باید اخلاق را بر اساس شفافیت و صداقت که از مولفه های ارزشی هستند، تعریف کرد و خداوند را در همه اوقات و احوال در نظر گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: اسلام می خواهد با احترام به آفرینش الهی همگان را به سوی هدف متعالی که خداوند است سوق دهد و اخلاق در جهان بینی الهی بر این اساس تعریف می شود وی افزود: کرامت انسانی؛ صداقت؛ عزت نفس؛ توجه ویژه به مردم و عدم خدعه و نیرنگ از مولفه های ارزشی اخلاق است و اخلاق آکواریومی مطلوب اسلام نیست.

سمینار آموزشی مدیریت بازار و سرمایه انسانی با چشم انداز 2020 روز گذشته در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

این سمینار توسط کانون‌ آگهی و تبلیغات اختصاصی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و موسسه فرهنگی هنری فرهنگ پژوهان دانش برگزار شد.
محورهای این سمینار شامل ساخت محیط آرمانی و ایده آل، ویژگی یک رهبر حرفه ای در داخل و بیرون از سازمان، عوامل کامیابی و موفقیت در کسب و کار، روش های نوین مقابله و برخورد با رقبا در کسب و کار و خلق طبقه ذهنی جدید در مشتری بود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.