سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

کاهش ۶۷ درصدی سرقت مسلحانه دراستان

فرمانده انتظامی استان گفت: سرقت مسلحانه در کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته ۶۷ درصد کاهش داشته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان به همراه رؤسای حفاظت اطلاعات، پلیس امنیت عمومی و راهنمایی و رانندگی با حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اصغر حسینی؛ امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

فرمانده انتظامی استان  با ارائه گزارشی از اهم عملکرد پلیس استان و با اشاره به کاهش 67 درصدی سرقت مسلحانه در یک سال گذشته گفت: در این مدت نیز سرقت به عنف 56 درصد و وقوع سرقت در استان در مجموع 14 درصد کاهش یافت.

وی با مهم برشمردن نقش دستگاه های فرهنگی در مقابله عمومی با مواد مخدر ادامه داد: در راستای مقابله با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و 120 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 413 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

امام جمعه یاسوج هم در این دیدار گفت: من از خدمات و تلاش های نیروی انتظامی استان راضی هستم، امیدوارم خداوند هم راضی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اصغر حسینی با قدردانی از زحمات و مجاهدت های شبانه روزی پلیس استان در تأمین نظم و امنیت جامعه، خدمت در ناجا را طاقت فرسا اما بسیار مقدس و نوعی جهاد دانست و افزود: دغدغه ها و تلاش های نیروی انتظامی در انجام رسالت بزرگ خود، برای داشتن امنیتی مطلوب قابل تحسین و مثال زدنی است.

وی ادامه داد: مقابله با قانون گریزی ها، هنجارشکنی ها و گستاخی ها، عزت و اقتدار پلیس و رضایت مندی مردم را به دنبال دارد.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه به حول و قوه الهی ناجا بیشترین زحمات را می کشد و شبانه بیدار است تا ما آسوده باشیم گفت: من از زحمات شما همین که می بینم تلاش و مجاهدت شبانه روزی دارید راضی هستم، امیدوارم خداوند متعال هم راضی باشد.

وی در پایان سخنان خود از امنیت به عنوان گوهری گرانبها یاد کرد و ادامه داد: خداوند متعال تلاش ها و مجاهدت های شما را برای برقراری امنیت می بیند و قطعاً خود پاداش آن را هم می دهد.

 

انتهای پیام/ش

کاهش 14 درصدی سرقت در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.