سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات قتل سه کودک توسط مادر سنگدل در خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از ادامه تحقیقات در خصوص انگیزه قتل سه کودک توسط مادر سنگدل و نظریه پزشکی قانونی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل سه کودک توسط مادر و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنون آنی و یا استفاده مواد مخدر و داروهای روان گردان ادامه دارد.

بر اساس اطلاعات اولیه این زن که شش ماهه باردار بود پس از سفر همسرش به تهران فرزندان خود را به قتل رسانده و با پرتاب خود از روی ارتفاع مقابل منزلش قصد خودکشی داشته که موفق نشده و آسیب جدی به وی و جنین وارد نشده است.


هر سه کودک با ضربات چاقو به صورت مشترک از ناحیه شکم و سر مورد جرح قرار گرفته و آثار متعدد ضربات چاقو و کبودی بر روی اجساد مشاهده شده است.


بنا بر اظهارات جد پدری مقتولان، هر روز بچه‌ها به مغازه وی می‌رفتند و در روز حادثه خبری از آن‌ها نبوده و همسرش را برای سرکشی به منزل دخترش راهی می‌کند و وی با ورود به منزل متوجه فوت نوه هایش شده و با ایجاد سر و صدا اهالی روستا متوجه شده و متهم را به بهداری منتقل کرده و موضوع به پلیس گزارش می‌شود.


درحال حاضر متهم که به لحاظ روحی وروانی درحال نامناسبی به سر می‌برد تحت الحفظ به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد منتقل شده و پرونده با شکایت پدر مقتولان پرونده درحال رسیدگی در شعبه بازپرسی است.


با تحقیقاتی که از محل سکونت متهم شده و با توجه به اظهارات شاکی و شاهدان، فقر و بی پولی دلیل وقوع این حادثه دلخراش نبوده و تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل ونظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنون آنی و یا استفاده مخدر و داروهای روان گردان ادامه دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ب

تحقیقات در خصوص قتل سه کودک توسط مادر ادامه دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
بومی محل
۰۸:۰۹ ۲۷ تير ۱۳۹۶
بر اساس اطلاعات بدست آمده... قاتل از اختلافات و مشکلات خانوادگی شدیدا رنج می برده که در گزارش مراجع قضایی اصلا به اون توجهی نشده...
بومی محل
۰۸:۰۹ ۲۷ تير ۱۳۹۶
بر اساس اطلاعات بدست آمده... قاتل از اختلافات و مشکلات خانوادگی شدیدا رنج می برده که در گزارش مراجع قضایی اصلا به اون توجهی نشده...
ناشناس
۰۴:۰۷ ۱۸ تير ۱۳۹۶
اول مشکلات زن رو بنویس بعد بگو جزئیات قتل سه کودک توسط مادر سنگدل
disgruntled
۱۲:۳۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
میزان جرم و جنایت باید پیگیری شود
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
این سوال را باید از آقایانی پرسید که چرا یک مادر با سه بچه بی سرپرست رها شده و علت جنون وی چه می توانسته باشد؟