سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریق در خیابان مختاری/زن جوان در میان شعله ها سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان مختاری و مرگ زن جوان در این حادثه خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال ملکی، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۶:۱۳ دقیقه صبح شنبه، حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در خیابان مختاری، کوچه رودکی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه ساختمانی ۴ طبقه ۱۲ متری بود که در طبقه سوم این ساختمان حریق رخ داده بود.

ملکی با اشاره به مرگ یک زن جوان در این حادثه تصریح کرد: زمانی که آتش نشان‌ها در محل حادثه حضور پیدا کردند، با پیکر سوخته زن جوانی روبروشدند.

وی ادامه داد: آتش سوزی در این ساختمان بسیار گسترده بود و آتش در حال سرایت با کمک آتش نشان‌ها در ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه خاموش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به نجات تعدادی از ساکنان ساختمان که در میان دود گرفتار شده بودند، خاطرنشان کرد: آتش نشان‌ها اقدام به خاموش کردن حریق کرده و تعدادی از آن‌ها نیز افراد گرفتار واحدهای مسکونی دیگر این ساختمان را که در میان دود گرفتار شده بودند از محل حادثه خارج کردند.

منبع:مهر

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.