سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت خرم آباد:

اتحاد و پیوند مردم و نظام راه مقابله با دشمنان

وحدت، همبستگی، استحکام پیوند نظام و مردم راه مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی است. حمله موشکی به داعش پاسخ دندان‌شکن ایران به دشمنان بود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای الغدیر این شهر با اشاره به سالگرد افشای توطئه کودتای آمریکا در پایگاه هوایی شهید نوژه در سال ۵۹ گفت: این توطئه با اراده یک ملت انقلابی و با عنایت خداوند متعال خنثی شد.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه سالگرد این کودتا با آغاز تحریم های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران همزمان شده افزود: وحدت، انسجام و تقویت پیوند بین نظام و مردم با توجه به مبانی دینی و نقش ارزشهای دینی در این ‌رابطه ،راه مقابله با تهدیدات دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

خطیب نماز جمعه خرم آباد به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان قوه قضائیه اشاره، و دستگاه قضایی را پرچمدار حمایت از حقوق و آزادیهای مشروع مردم دانست و افزود: قوه قضائیه باید در همه دستگاهها نظارت و با قانون شکنان برخورد جدی داشته باشد.

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به ۲۱ تیر ماه روز ملی حجاب و عفاف ، کشف حجاب را یک ابزار استعماری و در جهت تسلط فرهنگی و سیاسی جوامع غربی بر دیگر جوامع عنوان کرد و افزود: حجاب یک مقوله فرهنگی و تکلیف دینی و الهی است و مردم باید به آن پایبند باشند.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه به ۱۶ تیرماه، روز فرهنگ مالیاتی اشاره کرد و افزود: پرداخت مالیات یک وظیفه شرعی و قانونی است و مردم به عنوان یک وظیفه قانونی مالیات را پرداخت کنند.

انتهای پیام /د 

حمله موشکی به داعش پاسخ دندان‌شکن ایران به دشمنان بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.