سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه درمازندران:

رهایی از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی با خودکفایی اقتصادی

آیت‌الله نورالله طبرسی در نماز جمعه ساری گفت: زمانی می‌توانیم روی پای خود بایستیم و توطئه‌های دشمن را سرنگون کنیم که اقتصاد ما به دشمن وابسته نباشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران گفت: اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل یکی از پایه‌های محکم استقلال اقتصادی است و اگر اقتصاد شکوفا و پیشرفته و مستقل داشته باشیم سیاست و فرهنگ ما تأثیرپذیر از اقتصاد مقاومتی می‌شود.

وی با بیان اینکه کسانی که در دنیا استعمار نو و کهنه دارند در ابتدا بر روی فکر افراد دست می‌گذارند. افزود: ما باید وحدت خود را حفظ کنیم و بیاموزیم که می‌توانیم در اقتصاد، فرهنگ و سیاست مستقل باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر بخواهیم بر روی پای خود بیاستیم باید عزم جدی داشته باشیم و ببینیم مسلحان جهان برای نجات کشورشان چه کردند و رهنمودهای مقام معظم رهبری را جدی بگیریم.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه ملتی که به سوی دیگران دست دراز می کند در حالی که خود می تواند همان فعالیت ها را انجام دهند خیانت به ملت است افزود: باید خود را باور کنیم تا دست به سوی بیگانگان دراز نکنیم و کالاهای خارجی خریداری نکنیم.

امام جمعه ساری به دیدار مسوولان قوه قصاییه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:  مقام معظم رهبری به مسوولان قضات تاکید کرد که بر مالیات هایی که اخذ شد و درآمدهای دولتی که گرفته شد کجا هزینه شد و باید بازرسی سفت و سخت در این زمینه اقدام کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تقویت بنیه دفاعی و سلاح های موشکی تاکید کرد و افزود: قوای مسلح ما، سپاه بسیج ارتش و نیروی انتظامی را اگر تقویت نکنیم نمی توانیم زندگی کنیم.

انتهای پیام/آ

برپایی نماز جمعه در ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.