سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کشف بیش از 113 كيلوگرم مواد مخدر در استان اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری هفت قاچاقچی مواد مخدر و کشف 113 کیلوگرم هروئین و تریاک ازسوی مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های کاشان، نائین، خمینی‌شهر و لنجان در چهار عملیات جداگانه در 24 ساعت گذشته مقدار 113 کیلو و 400 گرم مواد مخدر را کشف و تعداد هفت نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

وی افزود: از این مقدار مواد مخدر کشف شده 107 کیلو و 900 گرم تریاک و پنج کیلو و 500 گرم هروئین بود و از قاچاقچیان دو دستگاه کامیون، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه سواری پژو 405 توقیف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده به صورت ماهرانه در خودروها جاسازی شده بود گفت: با اشرافیت بالا، تیزهوشی و تخصص مأموران پیچیده‌ترین جاسازی‌ها نیز از دید آنان پنهان نمی‌ماند.

کریمی اولویت اصلی این فرماندهی را مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: طرح‌های مقابله‌ای پلیس استان به صورت روزانه در تمام محلات و گلوگاه‌ها انجام می‌شود و به همت و تلاش مأموران مسیرهای این استان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.