نقش رسانهها و چهرههای هنری نیز در این زمینه بسیار پررنگ است. صداوسیما با ساخت برنامههای مدون و پخش آن از شبکههای مختلف سیما توانسته است تا حدودی به اهدافش در ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف اب دست یابد.
با گسترش فضای مجازی و در موازات آن شبکههای اجتماعی، صفحات مجازی کاربران نیز به محیطی مناسب برای نشر دیدگاههای افراد مختلف تبدیل شده است.
هنرمندان و بازیگران که یکی از پربازدیدترین صفحات فجازی را در اختیار دارند میتوانند در راستای ترویج فرهنگ درست استفاده از آب نقش موثری داشته باشند. در همین راستا رامبد جوان طرحی برای صرفه جویی در مصرف آب را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. وی در این ادامه این پست نوشت:"قطره قطره آب لحظه لحظه زندگی است. لحظههای زندگی را هدر ندهیم."
انتهای پیام/
وقتی رامبد جوان از صرفهجویی میگوید