سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک صهیونیست، جوانی فلسطینی را با خودرو در بیت‌لحم زیر گرفت

یک شهرک‌نشین صهیونیست یک جوان فلسطینی را در جنوب بیت‌لحم با خودرو زیر گرفت و وی را به شهادت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازشبکه تلویزیونی العالم، منابع فلسطینی اعلام کردند: یک شهرک‌نشین صهیونیست، «عمر احمد عیسی ابوغلیون» جوان فلسطینی را در نزدیک شهرک الخضر در جنوب بیت‌لحم با خودرو زیر گرفت و او را به شهادت رساند.

از سوی دیگر، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در ادامه سفر دوره‌ای خود به آفریقا و اروپا پس از پایان دیدارش با مقامات فرانسه در پاریس روز پنجشنبه وارد تونس شد و مورد استقبال باجی قائد السبسی، رئیس جمهور این کشور، قرار گرفت.

منابع خبری گزارش دادند محمود عباس و قائد السبسی دیشب در کاخ ریاست جمهوری قرطاج در شهر تونس آخرین تحولات فلسطین و منطقه خاورمیانه و تلاش‌ها برای احیای مذاکرت صلح بین رام‌الله و تل‌آویو را بررسی کردند.

محمود عباس در این دیدار از نقش و جایگاه السبسی در حل مناقشات عربی، منطقه‌ای و بین‌المللی قدردانی کرد.

سفر دوره‌ای محمود عباس از دوشنبه گذشته و با دیدار از اتیوپی آغاز شد. عباس در اجلاس سران اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا شرکت و سخنرانی کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه سه شنبه وارد پاریس شد و با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، درباره اوضاع فلسطین، روابط دوجانبه و از سرگیری گفتگوهای صلح بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.

عباس در کنفرانس خبری مشترک با مکرون گفت فرانسه در چارچوب اتحادیه اروپا همچنان باید نقش موثر و ویژه‌ای در حمایت از تلاش‌ها برای پیشبرد گفتگو‌ها و برقراری صلح در منطقه خاورمیانه ایفا کند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار سه روزه از تونس دیشب وارد این کشور شد و در ادامه روز شنبه به قاهره سفر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

شهادت یک جوان فلسطینی در جنوب بیت‌لحم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.