سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد کل ارتش سوریه در ملاقات با نیروهای میدانی حومه رقه، حلب و حماه؛

تروریسم در سوریه متزلزل شده و در حال فرو ریختن است

ژنرال "علی عبدالله ایوب" به بازدید از یگان‌های عمل‌کننده ارتش این کشور در حومه غربی رقه و شرق حلب و حماه پرداخت.

به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ژنرال "علی عبدالله ایوب" رئیس ستاد کل ارتش سوریه به‌نمایندگی از بشار اسد فرمانده کل قوا و نیروهای مسلح این کشور، طی سفری به بازدید و ملاقات از یگان‌های عمل‌کننده ارتش سوریه در حومه غربی رقه و شرق حلب و حماه پرداخت.

به‌نقل از خبرگزاری سانا؛ ژنرال ایوب طی این دیدار، در جریان برنامه عملیات نبرد در منطقه البادیة و پیروزی‌های به‌دست آمده در جنگ علیه تروریست‌های داعش قرار گرفت.

وی در ادامه از میدان نفتی "الثورة" و ایستگاه تصفیه و پمپاژ آب "البایبری" بازدید کرده و از میزان خسارات وارد شده به این منطقه درپی حملات تروریست‌های داعش مطلع شد.

ژنرال ایوب هم‌چنین با تعدادی از رزمندگان ارتش و تکنسین‌های عمل کننده در راه‌اندازی این مراکز دیدار کرده و از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.

در جریان دیدار ژنرال ایوب از نیروهای حاضر در برخی مناطق نظامی، وی ضمن ملاقات صمیمی با آنان و انتقال تقدیر و سپاس رئیس جمهور سوریه به نیروهای ارتش این کشور، از جان‌فشانی‌ها و دستاوردهای برجسته یگان‌های ارتش در ریشه‌کن کردن تروریسم تشکر کرد.

رئیس ستاد کل ارتش سوریه مشروحی از روند ماموریت نبرد و نفوذ نیروهای ارتش در مواضع تروریست‌ها بر اساس نقشه‌های از پیش تعیین شده را از فرماندهان میدانی دریافت کرد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه محور تروریسم در سوریه تاکید کرد: به پشتوانه ایستادگی ملت ما و اتحاد مردم حول محور ارتش و فرماندهی حکیمانه و شجاعانه "بشار اسد"، تروریسم در سوریه متزلزل شده و در حال فرو ریختن است.

ژنرال ایوب در پایان تاکید کرد: امروز از آن ماست و ما به‌همراه دوستان و هم‌پیمانان خود، مصمم به ادامه نبرد با تروریسم و بازگرداندن امنیت و ثبات به تمامی جغرافیای جمهوری عربی سوریه هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ع
۰۱:۱۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
شش ساله همین حرفهارو میشنویم
در حال فروپاشی.درحال پیشروی.شکست تدوریستها.پیروزی مقاومت.....
خدا بخیر کنه