سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی: حریفان ایران در آسیا تیم های ضعیفی نیستند

هافبک تیم امید ایران گفت: قرقیزستان و عمان حریفان ضعیفی نیستند و برای نتیجه گیری در رقابت های آسیایی باید بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شجاعی، درباره نخستین روز تمرین دور نهایی اردوی تیم امید اظهار داشت: تمرین خوبی را برگزار کردیم و خداراشکر همه چیز خوب بود. تیم هنوز کامل نیست و با وجود اینکه تمام بازیکنان به اردو نیامده اند اما با 18 بازیکن تمرین کردیم که خوب بود.

وی درباره دیدارهای ایران در قابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا بیان کرد: بازی‌های مهمی در پیش داریم و نباید به اسم تیم‌ها توجه کرد. قرقیزستان و عمان تیم‌های خوبی دارند و هیچ تیمی در آسیا ضعیف نیست. در همین مسابقات انتخابی جام جهانی جوانان در آسیا دیدید که تیم ویتنام در حضور مدعیانی مانند قطر و کره جنوبی جواز جام جهانی را کسب کرد.

شجاعی در خصوص غیبت برخی از بازیکنان گفت: هر چقدر بازیکنان خوب و اسم و رسم‌دار در لیگ برتر داشته باشیم اما اگر در کنار هم نباشند، مشکلاتی به وجود می‌آید. تمرین کردن بازیکنان در کنار هم منجر به افزایش هماهنگی آن ها می شود.

هافبک تیم امید در درباره شانس صعود این تیم به المپیک 2020 اظهار کرد: هرچند ما یک دوره به جام جهانی جوانان صعود کردیم اما باید دو برابر گذشته زحمت کشیده و امکانات داشته باشیم تا بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

انتهای پیام/

برای صعود به المپیک باید 2 برابر زحمت بکشیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.