سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

افتتاح 19 پروژه در حوزه ICT در استان کرمان

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان چند پروژه در حوزه ICT با اعتبار بالغ بر 2000 میلیارد ریال در استان کرمان، افتتاح کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   عصر امروز 15 تیرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین محلی و استانی، 19 پروژه در حوزه ICT با اعتبار بالغ بر 2045.82 میلیارد ریال در استان کرمان، افتتاح شد.

براساس این گزارش، پروژه تأمین اینترنت پرسرعت نسل چهارم هم‌زمان به 2044 روستای استان کرمان با اعتبار 245.280 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که این زیرساخت توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شده است.

هم‌چنین با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار کرمان پروژه افزایش پهنای باند دسترسی دیتای استان به میزان 20 گیگابایت در ثانیه افتتاح شد. در این آئین عملکرد دولت تدبیر امید در حوزه ICT ارائه شد.

 ظرفیت توسعه شبکه اتصال در ابتدای دولت تدبیر و امید 28 گیگابایت بر ثانیه بوده که این میزان در شهریور به 300 گیگابایت افزایش یافته که این امر نشان از هزار درصد رشد دارد.

هم‌چنین ظرفیت شبکه دیتای استان از 19 گیگابایت در ثانیه طی دولت تدبیر و امید به 170 گیگابایت بر ثانیه رسیده که 890 درصد رشد داشته است.

شبکه فیبر نوری نیز از 3500 کیلومتر در استان کرمان به 4200 کیلومتر افزایش یافته است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.