سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام‌و‌المسلمین قاضی عسکر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

گزارش حادثه منا به عربستان ارسال شده است

سرپرست حجاج ایرانی گفت: گزارش نهایی حادثه منا بعد از چندین ماه با پیگیری‌های فراوان ایران تهیه و در تاریخ 5 خردادماه 96 به عربستان ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اعزام زائران حج تمتع سال96 اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی در اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع ٩٦ وجود ندارد و همه ارکان نظام ملزم به برگزاری هر چه با شکوه‌تر حج ٩٦ هستند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی افزود: برنامه برگزاری حج تمتع 96 در کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در قالب یک برنامه ویژه اعلام شده و در این راستا اطلاعات مربوط به تفاهم نامه‌ ایران و عربستان نیز به مجلس ارایه شده است.

وی افزود: جای هیچ ابهامی در حج سال ٩٦ وجود ندارد و در صورت نبود هیچ مشکل جدی، زائران به عربستان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر با اشاره به گزارشی که درباره حادثه منا به عربستان ارسال شده است، تصریح کرد: گزارش نهایی حادثه منا بعد از چندین ماه با پیگیری‌های فراوان ایران تهیه و در تاریخ ٥ خردادماه 96 به عربستان ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: حدود ٨٠٠ گزارش در زمینه حادثه منا تهیه کردیم و تا زمانی که برای انجام موسم حج وارد عربستان شویم نتیجه آن را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

حج تمتع سال ٩٦ بدون هیچ ابهامی برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.