سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارِی،

برگزاری جشنواره استانی تئاتر بسیج در مازندران

جشنواره استانی تئاتر بسیج آذر امسال در مرکز مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمیدرضا هراسانی مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه به برگزاری جشنواره استانی تئاتر بچه‌های محلی اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف سازماندهی هنرمندان مساجد و پایگاه‌های محل و کانون‌های بسیج در جهت تولید آثار در رشته تئاتر برگزار می‌شود.


وی شناسایی و جذب هنرمندان و علاقه‌مندان تراز انقلاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و گفت: برای ارسال آثار فاخر هنرمندان بسیجی به دبیر خانه جشنواره امسال کارشناسانی از بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران به پایگاه‌های مقاومت شهرستان‌ها اعزام می‌شوند تا تولید آثار با نظارت و بررسی این افراد صورت گیرد.


مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران گفت: این جشنواره با موضوعات اقتصاد مقاومتی، مدافعان و شهدای حرم، فضای مجازی و تهاجم فرهنگی، دفاع مقدس و شهدای غواص برگزار خواهد شد.


حمیدرضا هراسانی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره و برای دریافت برگه ثبت نام می‌توانند به سازمان بسیج هنرمندان مازندران و کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌های استان مراجعه کنند.


وی آخرین مهلت آثار در دو بخش صحنه‌ای و بچه‌های محله را ۱۵ مرداد امسال اعلام کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره آذر ماه سال جاری با معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ع


ساری میزبان جشنواره استانی تئاتر بسیج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.