سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی زاده هاشمی در سومین کنگره ملی سرباز صلح ایران؛

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تعهد سیاسی محقق می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی محقق شود باید همه تعهد سیاسی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در سومین کنگره ملی سرباز صلح ایران که در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی بالنده‌تر از روز‌های آغازین در جهان و منطقه حساس و آشوب زده حرکت می‌کند. البته طبیعی است که برخی سختی‌ها وجود داشته باشد، اما مسیر شهدا گم نشده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که ایران نه در جغرافیای خود بلکه در دنیا به دنبال تحقق اهداف خود است، گفت: از این حرکت می‌توان نتیجه گرفت که تلاش کهنه سربازان این مرز و بوم نتیجه داده است و آنچه که می‌تواند ضامن ادامه دار بودن این راه شود توجه به آموز‌های دینی یعنی همان ایمان و اعتقاد به ذات باری تعالی در کنار وحدت و اتحاد است.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز باید مورد توجه قرار گیرد همین موضوع وحدت است، در این خصوص حرف زیاد زده شده، اما اگر بخواهیم مشکلات حل شود باید همه تعهد سیاسی داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان این که نمی‌شود هر قوه‌ای بگوید مستقل است و کار خود را انجام دهد و بگوید سایر نهاد‌ها باید با من هماهنگ شوند، افزود: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی محقق شود باید همه تعهد سیاسی داشته باشیم. اگر می‌خواهیم در تمامی حوزه‌ها به خصوص حوزه سیاسی قدرت‌مند باشیم باید مسیری که در قانون اساسی گفته می شود را طَی کنیم که همان تبعیت از ولایت فَقِیه است، موضوعی که در سایر کشور‌ها وجود ندارد.

وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی ادامه داد: همه باید بپذیریم که امروز که به جایگاهی رسیدیم به خاطر ملت و خانواده شهدا است و گرنه ما از خود چیزی نداریم و باید در مقابل ملت متواضع باشیم.

وی با تاکید به این موضوع که تعهد سیاسی رکن اصلی حل مشکلات ملت و کشور است، بیان کرد: خیلی ناپسند است که بگوییم جمهوری اسلامی داریم، اما در ان هم فقر و هم طلاق و سایر اسیب‌های اجتماعی باشد.

قاضی زاده هاشمی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: برخی‌ها می‌خواهند سند چشم انداز ٢٠ ساله فراموش شود، اما اگر می‌خواهیم قدرت اول منطقه باشیم همه باید تلاش کنیم تا این سند عملی شود.

انتهای پیام/

 

اجرای سند چشم انداز 20 ساله

برای حل مشکلات کشور باید تعهد سیاسی داشته باشیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.