سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بین المللی شدن جشنواره ملی تئاتر فتح

جشنواره ملی تئاتر فتح بین المللی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛قنواتی  دبیر بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح گفت: ازسوی سازمان منطقه آزاد اروند برای فراهم ساختن زمینه حضور گروه های هنری خارج از کشور و بین المللی کردن این جشنواره اعتبارات لازم اختصاص داده شده است.

همایون قنواتی شب گذشته در آئین اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر فتح در مجتمع فرهنگی خلیج فارس خرمشهر افزود: با قول مساعد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، اعتباری مناسبی برای تعمیر و تجهیز فضای های نمایشی درسطح منطقه آزاد فراهم شده است.

وی گفت: با عملی شدن این امر امکانات برای اجرای نمایش های صحنه ای، شرایط برگزاری جشنواره با حضور گروه های خارجی و برگزاری آن به صورت بین المللی فراهم می شود.

دبیر بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح در ادامه به ارسال آثار از ۲۸  استان به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و افزود: آثار ارسالی در دو بخش صحنه ای و میدانی ارزیابی شد و توسط دو تیم داوری برجسته است قضاوت شد تا برترنی ها انتخاب شدند.

وی گفت: در مرحله بازبینی آثار و قضاوت آنها مشخص شد  فرزندان این خطه توانایی های بسیاری دارند و قادرند جشنواره معتبر در سطح ملی را به خوبی برگزار کنند.

قنواتی، برگزاری این جشنواره را عاملی در فراهم ساختن زمینه خلق خاطراتی شیرین از رقابت در جایی ویژه خواند و این رقابت ها که توام با دوستی و مهر بود خاطرات خوبی را در شهری عزیز که همه ایران آن را شهر خود می دانند خلق کرد.

انتهای پیام/د

بیستمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر شب گذشته پایان یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.