سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

دیدار مردمی استاندار آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی در ملاقات مردمی، پای صحبت جمعی از شهروندان نشست و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسماعیل جبارزاده در دیدار صمیمی خود با تعدادی از شهروندان استان، به درخواست ها، پیشنهادها و شکایت های آنان گوش کرد و دستورهای لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را خطاب به مدیران دستگاه های استانی صادر کرد.
بر اساس این گزارش، جمعی از معاونان و مدیران کل استانداری و نهادهای دولتی مستقر در آذربایجان شرقی نیز استاندار را در این دیدار همراهی کرده و دستورهای صادر شده را برای رفع مشکلات مراجعان پیگیری کردند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: در این دیدارها که با حضور مسئولان استانی انجام می شود به خواسته ها و مشکلات مردم در چارچوب قانونی رسیدگی می شود.
سعید شبستری افزود: با توجه به اینکه مردم در این دیدارها بدون واسطه با مدیران استانی دیدار و گفت و گو می کنند، تاثیرات مثبت آن در جامعه قابل مشاهده است.
وی در خصوص عمده مراجعات و درخواست هایی که ارائه شد، گفت: 70 درصد درخواست ها مربوط به اشتغال بود.
در دیدار مردمی امروز استاندار آذربایجان شرقی، معاونان سیاسی و امنیتی وی و همچنین مدیران کل بنیاد شهید، بهزیستی، رئیس شورای هماهنگی بانک های استان، رئیس بانک کارآفرینی امید و قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.