سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

منافقین شایستگی نام ایران را ندارند و باید تابعیتشان لغو شود

تحلیلگر مسائل منطقه گفت: منافقین شایستگی نام ایرانی را ندارند و باید شناسنامه آنان باطل و تابعیتشان لغو شود.

سیدحسن هانی زاده تحلیگر مسائل منطقه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شواهدی مبنی بر پیوند گروه تروریستی داعش و منافقین، اظهار داشت:  این پیوند در عملیات اخیر داعش در تهران که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد کاملا آشکار شده است.

تحلیلگر مسائل با بیان اینکه گروه تروریستی منافقین  در طول سی و پنج سال گذشته همواره به حزب بعث صدام و وهابیت سعودی نزدیک بود، افزود: آنان در همکاری با حزب بعث بیش از 150 هزار نفر از شیعیان جنوب عراق را قتل و عام کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه منافقین پیوند کاملا آشکاری با ترکی فیصل داشتند و او دو بار با مریم رجوی سرکرده منافقین دیدار کرد و وعده کمک مالی داد، عنوان کرد: این گروهک تروریستی هم با وهابیت هم با حزب بعث عراق ارتباط داشته و اکنون نیز با داعش پیوند خورده و دولت جمهوری اسلامی ایران باید در این خصوص با کشورهای جهان یک همکاری تنگاتنگی داشته باشد تا منافقین را از فرانسه اخراج کند. 

 هانی‌زاده پیشنهاد داد: دولت جمهوری اسلامی ایران یک طرح یا لایحه ای را تصویب کند که تابعیت گروهک منافقین از ایران لغو شود.

تحلیلگر مسائل منطقه با تاکید بر اینکه لغو تابعیت ایرانی همه اعضای گروهک تروریستی منافقین باید در دستور کار دولت قرار گیرد، گفت: منافقین شایستگی نام ایرانی را ندارند و باید شناسنامه آنان باطل و تابعیتشان لغو شود.

وی با بیان اینکه باید از دولت فرانسه درخواست کنیم گروهک تروریستی منافقین را اخراج کند به دلیل اینکه این گروهک 17 هزار نفر از مردم بیگناه ایران را به شهادت رسانده خاطرنشان کرد: علاوه بر این دادگاهی هم برای محاکمه غیابی این گروهکها تشکیل و حکم غیابی درباره مریم رجوی و سایر اعضای منافقین  صادر و به پلیس بین‌المللی ابلاغ شود.

انتهای پیام/

باید از فرانسه بخواهیم منافقین را اخراج کند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.