سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

كشف بيش از 15 تن خشكبار قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان ‌راور از كشف بيش از 15 تن خشكبار قاچاق از نوع مويز و مغز بادام در محور ترانزيتی اين شهرستان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ هادی ميرزايی گفت : روز گذشته ماموران پليس امنيت عمومی اين شهرستان با كسب خبری مبنی بر قاچاق محموله سنگين خشكبار و انتقال آن با يك دستگاه كاميون به مشهد، بلافاصله پيگيری موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.


وی افزود:ماموران پس از اطمينان از صحت خبر و هماهنگی با مقام قضائی و با همكاری پاسگاه ايست و بازرسی شهيد جهانگرد اقدام به كنترل خودروهاي عبوری در محور ترانزيتی راور-مشهد كردند.


ميرزايی در ادامه بيان داشت:با ورود كاميون مورد نظر به محدوده ايست و بازرسی،خودرو با علائم هشدار دهنده متوقف و در بازرسی دقيق از آن در مجموع 15 هزار و360كيلوگرم خشكبار قاچاق از نوع مغز بادام و مويز كشف شد.


ميرزايي همچنين خاطر نشان كرد: در اين رابطه سه نفر دستگير و با تشكيل پرونده به همراه كالای قاچاق كشف شده جهت سير مراحل قانونی تحويل دستگاه قضائي شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان راور در پايان گفت: ارزش تقريبی كالای كشف شده چهار ميليارد ريال برآورده شده است كه فاقد هرگونه بسته بندی مناسب و منجر به كاهش امنيت غذايی شهروندان می شود.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.