سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

انتخاب ناصر شکری به عنوان رئیس هیئت کبدی استان اردبیل

با برگزاری مجمع انتخاباتی ناصر شکری به عنوان رئیس هیئت کبدی استان اردبیل به مدت 4 سال انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجمع انتخابات هیات کبدی استان اردبیل با حضور محد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی، ایوب بهتاج مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل برگزار شد که در این مجمع ناصر شکری توانست با کسب 16 رای به عنوان رئیس هیات کبدی استان اردبیل به مدت 4 سال انتخاب شود.

مقصود لو رئیس فدراسیون کبدی گفت: با توجه به زیر ساخت هایی ورزشی که در استان وجود دارد و شرایط ای و هوایی مناسب به دنبال این هسیم که اردوهای تیم های ملی و حتی مسابقات جهانی و بین المللی را در این استان بر گزار کنیم .

وی افزود: استان اردبیل از ظرفیت های بسیار مناسبی را برخوردار است که می تواند به تیم ملی هم از نظر نفرات کمک کندوبا توجه به اینکه 75درصد در رشته ورزشی کبدی را آمادگی جسمانی تشکیل می دهد و با توجه به شرایط خوبی که استان اردبیل دارد ورزشکاران این استان از توانایی جسمانی خوبی برخوردار هستند و همین موضوع می تواند به شاکله تیم ملی ما کمک زیادی بکند.

رئیس فدراسیون کبدی گفت: در بحث استعداد یابی استان اردبیل یکی از استانهای نمونه بود که کار بزرگی را در این زمینه انجام داده است و امید واریم این روند ادامه داشته باشد و برای این کار باید از ظرفیت دانشگاه ها استفاده کرد.

 

انتهای پیام/ح

برگزار انتخابات مجمع هیئت کبدی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.