سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«از پشت پلک‌های نیمه‌باز» بر صحنه تئاتر باران

نمایش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» به نویسندگی و کارگردانی سلیم با شکوه در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» به نویسندگی و کارگردانی سلیم با شکوه در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود.

«از پشت پلک‌های نیمه‌باز»، معمای خاموش انسان معاصر است که در تنهایی ناخواسته خود غرق شده و این سرگشتگی گزاره‌هایی را در ذهن او پدید آورده که سودمندی، حرکت و آرامش را از او گرفته است تا نتواند به سازوکاری درست برای حیات خود دست یابد.

بازيگران «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» عبارتند از: کیانوش خان‌محمدی، سوده ازقندی، ساناز نام دوست، محمد طایفه، حامد نوبخت، رضا برزن، مائده قدیری و احسان امیری.

از ديگر عوامل این نمایش مى‌توان به یاسمین برزگری (دستيار كارگردان و برنامه‌ريز)، میلاد امین (دستيار دوم كارگردان)، نيلوفر اميری (منشی صحنه)، سما ستوده (طراح لباس)، سليم باشكوه (طراح صحنه)، شاهين فتحی (طراح گریم)، مژگان جعفری (مجری گریم)، منوچهر آذرباد (عکاس)، پروشات مشايخی و مسعود محب‌علی (موسیقی)، علی‌اکبر مجدراد و امیررضا هرمزی (روابط عمومی و تبلیغات) اشاره کرد.

نمايش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» به نويسندگى و كارگردانى سلیم باشکوه از روز یکشنبه هجدهم تیرماه اجراهای خود را در تئاتر باران آغاز می‌کند و بجز شنبه‌ها هر روز ساعت 17 تا ششم مرداد ماه میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود.


انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.