سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشی جالب برای برخورد با مشتریان بی ادب + عکس

صاحب یک کافی شاپ برای برخورد با مشتریان بی ادب کار جالبی را انجام داد، او تخفیف خود را براساس ادب افراد تنظیم کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده که در زندگی شغلی و شخصی خود با افراد بی ادب سروکار داشته باشید و با روش های مختلفی با آنها برخورد کرده اید ولی آنها دست از اقدام ناپسند خود برنداشتند.

"آستین سیمز" مالک یک کافی شاپ که از دست مشتریان بی ادب خود خسته شده بود برای رفع این مشکل ایده ای جالب به ذهنش رسید.

 وی برای حل این مشکل تصمیم گرفت تا از کسانی که  بی ادب  هستند پول بیشتری دریافت کند.

صاحب این کافی شاپ سعی کرد با نصب تابلویی به مشتریانی که برخورد بدی دارند بفهماند که هر مشتری که  با ادب تر باشد تخفیف بیشتری می گیرد.

بر روی تابلوی نصب شده در کافی شاپ این مرد نوشته شده بود: "یک قهوه": ۵ دلار، "یک قهوه لطفا": ۳ دلار و "سلام، یک قهوه لطفا": ۷۵. ۱ دلار "

 

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.