سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان بوشهر؛

کسب 5 نشان ایمنی به همت شرکت پتروشیمی آریاساسول

شرکت پتروشیمی پلیمر آریاساسول در عسلویه استان بوشهر 2 گواهی 5 ستاره ایمنی و محیط زیست از شورای ایمنی انگلستان دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شرکت پلیمر آریا ساسول به عنوان نخستین شرکت ایرانی فعال در حوزه نفت ،گاز و پتروشیمی موفق به کسب دو گواهی 5 ستاره در ایمنی و بهداشت و همچنین محیط زیست از شورای ایمنی انگلستان شد.

مدیرعامل آریاساسول گفت: پس از بررسی معتبرترین سازمانهای بین المللی فعال درحوزه مدیریت ایمنی و بهداشت و همچنن محیط زیست، شورای ایمنی انگلستان که با قدمتی 60 ساله در بیش از 50کشور جهان فعالیت دارد شرکت پلیمر آریاساسول را در سطح جهانی برگزید.

امیرحسین بحرینی افزود: این نشان پس از انجام بررسی های دقیق و جامع سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت و همچنین محیط زیست اعطا شد.

وی گفت: قبل از شرکت پلیمر آریاساسول ایران، شرکت های بزرگ نفتی دنیا از جمله بریتیش پترولیوم، رویال داچ شل، و فاسترویلرموفق به دریافت این نشان شده بودند.

شرکت پلیمرآریاساسول با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ششصد هزار تن اتیلن، پلی اتیلن سبک، سنگین و متوسط در رتبه بندی صد شرکت برتر ایران در سال 95 قرار دارد.

همچنین این شرکت یکی از شرکتهای پتروشیمی پیشرو در حوزه HSE ایمنی بهداشت و محیط زیست در خاورمیانه است.

انتهای پیام/ ث

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.