سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مراسم اختتامیه «جشنواره داستانی روح‌اله» برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه جشنواره داستانی «روح الهش»، روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان که در یک سال گذشته به دنبال تخصصی‌سازی مراکز خود بر آمده و در این راستا تلاش‌های جدی صورت داده، به تازگی همکاری مشترکی با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) انجام داده است.

آخرین همکاری مشترک این سازمان، در حوزه برگزاری نخستین جشنواره داستان «روح‌اله» بوده که مراسم اختتامیه آن از سوی دفتر تخصصی زبان و ادبیات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) همراه با معرفی برگزیدگان جشنواره برگزار می شود.
از زمان رحلت امام(ره) تاکنون، هیچ جشنواره‌ای به صورت موضوعی به ابعاد شخصیتی و اندیشه رهبر کبیر انقلاب نپرداخته بود که در همین راستا اختتامیه جشنواره داستانی «روح الله» ۱۵ تیرماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارستان امام خمینی(ره) واقع در میدان فیض برگزار خواهد شد.

این جشنواره برای نخستین بار پس از رحلت امام خمینی(ره) در زمینه داستان‌نویسی پیرامون شخصیت و اندیشه رهبر کبیر انقلاب برگزار شد که آثار بسیار متعدد و مطلوبی از نویسندگان به دست آمد.

هر جشنواره‌ای که در سطح شهر یا کشور درزمینه ‌های متفاوت برگزار می‌شود، با نام و یاد رهبر انقلاب است؛ با این حال، تاکنون هیچ جشنواره‌ای به‌صورت موضوعی با این نام و هدف برگزار نشده بود و «جشنواره داستان روح‌الله» برای اولین بار این اتفاق را رقم زد.

برای ترویج فرهنگ و اندیشه امام(ره) همه باید فعالیت کنند چراکه اگر این اندیشه در جامعه نهادینه شد بسیاری از مشکلات نیز به‌راحتی حل می‌شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.