سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

آمادگی ملی‌پوشان جودو برای رقابت در مسابقات آسیایی

سرمربی تیم ملی جودو بانوان گفت: علی رغم تغییر زمانی مسابقات از مهرماه به تیرماه و اردوهای کمی که داشته ایم ملی‌پوشان از هر لحاظ آماده رقابت در مسابقات آسیایی هستند و آمادگی بدنی بالایی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشور در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت:اردوی آمادگی تیم ملی جودو بانوان کشور به صورت مشترک با قهرمانان و جودوکاران برتر همدان طی دو مرحله در استان همدان در حال برگزاری است.

تکتم بیدل افزود: دور اول این اردو از نهم تا دوازدهم تیرماه به میزبانی شهرستان نهاوند و زیر نظر من و کمک خانم مژگان کولیوند برگزار گردید و دور دوم از روز دوازدهم تیرماه در شهر همدان زیر نظر من و با کمک خانم کبری کرمی آغاز شده است .

وی تصریح کرد: محدثه حسینی از خراسان رضوی، فرزانه باقری از لرستان و لیلا سیاهوشی و مریم بربط هر دو از همدان چهار ملی پوشی هستند که تا 18 تیرماه در این اردو به تمرین می پردازند و در نهایت 22 تیرماه به رقابتهای 2017قرقزیستان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه ملی پوشان اردوهای کمی را پشت سر گذاشته‌اند افزود: علارغم تغییر زمانی مسابقات از مهرماه به تیرماه و اردوهای کمی که داشته ایم ملی‌پوشان از هر لحاظ آماده رقابت در مسابقات آسیایی هستند و آمادگی بدنی بالایی دارند.

سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشور بیان کرد: هر کدام از جودوکاران اعزامی به مسابقات دو یا سه دوره سابقه شرکت در مسابقات آسیایی داشتند و ملی‌پوشان اینبار نه برای کسب تجربه بلکه برای کسب بهترین نتیجه و انشالله مدال راهی رقابت‌ها می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: مشکل بزرگ ما عدم برگزاری اردوهای برون مرزی و شرکت در رقابت ها فرا ملی ممتتعد می باشد و قطعا اعزام‌های سالی یک بار قطعا کمکی به جودوی بانوان نخواهد کرد و امیدوار هستم فدراسیئون تصمیمات بهتری را برای جودوی بانوان ایران اتخاذ کند.

انتهای پیام/ ش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.