سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش گفتگوی دینی-اجتماعی ایران و روسیه در «اوفا» برگزار می‌شود

همایش گفتگوی دینی–اجتماعی ایران و روسیه با حضور هیاتی به ریاست دستیار رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی در اوفا پایتخت باشقیرستان برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هدف از برگزاری این همایش سه روزه، شناخت بیشتر از مسائل و توانمندی های مرتبط در حوزه های مختلف اجتماعی و اقوام و همکاری ها است که با حضور فعالان و کارشناسان و همچنین طرح مباحث تخصصی از فردا (پنجشنبه) به میزبانی رستم حمیدوف رئیس جمهور باشقیرستان گشایش می یابد.

بنا به اعلام بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، در همایش اوفا نمایندگانی از حوزه ادیان و اقلیت ها، آژانس فدرال جوانان، وزارت ورزش و جوانان و مسئولان حوزه صنعت گردشگری روسیه حضور دارند.

همچنین نمایندگانی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران و چند شرکت فعال در این عرصه به ویژه در حوزه روسیه در نشست ها که در برگیرنده طرح مسائل و بررسی موضوع های گوناگون است، شرکت خواهند داشت.

یونسی دستیار رئیس جمهوری ایران که بنا به دعوت ایگور بارنیوف رئیس آژانس فدرال اقوام روسیه در همایش اوفا حضور خواهد یافت، همچنین در یکی از نشست های تخصصی مربوط به امور قومیتی و اقوام با حضور اندیشمندان و صاحب نظران روسی و ایرانی شرکت می کند.

روسیه با حدود 147 میلیون نفر جمعیت و بیش از 17 میلیون کیلومتر مربع مساحت به عنوان بزرگ ترین کشور جهان، یکی از گوناگون ترین ترکیب های قومی دنیا را دارد به گونه ای که تا 160 قوم از جمله 39 مسلمان را در بر می گیرد.

انتهای پیام/

حضور نمایندگان ایران در نشست های تخصصی مربوط به امور قومیتی و اقوام 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
بالاخره تونستم ایران و روسیه را با این عکس زیبا که آرزویش را داشته ببینم.