سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی به بیش از 6 هزار خانوار طوفان زده سیستان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای امدادی استان در پی طوفان های گرد و خاک و حرکت شن های روان تاکنون به 6 هزار و 504 خانوار طوفان زده این منطقه امداد رسانی کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان رسول راشکی گفت: 174 نجاتگر در قالب 29 تیم امدادی و 55 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این مدت به مردم طوفان زده 87 روستای شهرستان های زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند واقع در شمال استان امداد رسانی کردند.


وی افزود: توزیع 6 هزار و 504 سبد غذایی بین خانوارهای روستایی شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون و زابل از اقدامات صورت گرفته از سوی این جمعیت به آسیب دیدگان این مناطق بوده است.


وی گفت: این بسته های غذایی شامل برنج، ماکارونی، عدس، شکر، رب، روغن و انواع کنسروجات با ارزش هر بسته غذایی بیش از یک میلیون ریال بود.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم وزش بادهای 120 روزه سیستان همراه با گرد و غبار و حرکت شن های روان در این منطقه نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند و امداد رسانی تا پایان وزش طوفان به آسیب دیدگان همچنان ادامه دارد.


به گفته کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان وزش طوفان همراه با گرد و خاک شدید تا امروز /چهارشنبه/ در مناطق شمالی و با شدت کمتر در نواحی مرکزی و جنوبی استان تداوم دارد.



منبع: ایرنا

انتهای پیام /ی

 

کمک رسانی به خانواده های آسیب دیده در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.