سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

پوشش 87 درصدی شبکه های دیجیتال تلویزیونی

هم اکنون 87 درصد مردم استان زیر پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛،محمدرضا خلیلی زیدانلو معاون فنی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با بیان این که برای ارتقای سطح پوشش شبکه های دیجیتال تلویزیونی دراستان با مشکل اعتبار روبه رو هستیم،گفت: برخی از فرمانداری ها در این زمینه اعتبارات خوبی تزریق کرده و به ارتقای سطح پوشش شبکه های تلویزیونی در روستاها کمک کرده اند.

وی افزود: صدا و سیمای استان تا کنون توانسته است با توجه به اعتبارات جذب شده ملی و اعتبارات جذب شده از سفر رهبر معظم انقلاب و اعتبارات استانی، 87 درصد از استان را تحت پوشش شبکه ها دیجیتال قرار دهد.

خلیلی زیدانلو به حذف شبکه های آنالوگ در استان  اشاره و اظهار کرد: قرار بود شبکه های آنالوگ به تدریج حذف و خاموش شوند اما با این وضعیت اعتبارات، برنامه ها در این باره محقق نشده است و تا رسیدن به این هدف فاصله داریم.

وی تصریح کرد: در صورتی که هر فرمانداری یک میلیارد ریال برای کمک به طرح های عمرانی ما اختصاص دهد، ما می توانیم باقی اعتبارات را تامین و به طرح ها تزریق کنیم تا به کارها سرعت دهیم و میزان سطح پوشش شبکه های تلویزیونی ارتقا یابد.

وی با تاکید بر اینکه نقاط مرزی به لحاظ ارتقای سطح پوشش شبکه های تلویزیونی باید بیشتر مورد توجه باشند، تصریح کرد: نقاط مرزی، نقاط خاص هستند که باید بیشتر مورد توجه باشند و نیاز است تا در این باره اعتبار بیشتری منظور شود.

انتهای پیام/ط

با اعتبارات جذب شده 87 درصد مردم استان تحت پوشش شبکه های دیجیتال هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
یعنی گیر ايشان فقط همين صد ميليون تومان است؟