سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخست‌وزیر هند در سفری بی‌سابقه، وارد تل‌آویو شد

نخست‌وزیر هند امروز، برای دیدار 3 روزه با مقامات رژیم صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از جروزالم پست، «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند، امروز (سه‌شنبه) برای دیدار 3 روزه با مقامات رژیم صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

این نخستین بار در تاریخ است که یکی از نخست‌وزیران هند به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در فرودگاه بین‌المللی تل آویو از نخست وزیر هند استقبال کرد و وی را در سفر سه روزه اش به فلسطین اشغالی همراهی خواهد کرد. نتانیاهو در مراسم استقبال از مودی گفت «ما با آغوش باز شما را می پذیریم. ما هند را دوست داریم». مودی نیز در پاسخ به نتانیاهو،گفت افتخار بزرگی است که به عنوان اولین نخست وزیر هند از فلسطین اشغالی دیدن می کند.

هند از اصلی ترین خریداران تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی به‌شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
سید محمد مصطفوی
۰۹:۵۰ ۱۴ تير ۱۳۹۶
این هند کم از انگلیس تو زمان استعماریش ضربه نخورده؟ این اسرائیلم بریتانیا گذاشته . باعث بس تاسفه .البته هند این کار رو به خاطر تقابل با پاکستان انجام میده .همچین همو بغل کردن انگار معشوقه هم دیگه هستن خخخ معشوقه ها هم انقد صمیمی نیستن.
وبگرد
۰۹:۱۰ ۱۴ تير ۱۳۹۶
این آقا که هندو بوده و تکلیفش معلومه و راست راست داره کارش را میکنه از این کشورهای عربی خلیج فارس که ادعای مسلمونی میکنن بپرسید که چرا نوکر صهیونیستا شدند و خلبانان صهیونیستیرا میفرستن تا روی سر مردم بی پناه یمن بمب بریزند!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۳ تير ۱۳۹۶
جای تاسف است که نخست وزیر کشور هند ،با مسافرت به سرزمین های اشغالی فلسطین و خرید سامانه موشکی به این رژیم جنایتکار فایده می رساند . مسلمانان هند باید این مسافرت و خرید تسلیحاتی را محکوم کنند .