سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

انتشار مجموعه اشعار و ترجمه های یوسف اعظمی- «اورک سؤزلریم»

یوسف حسنی اعظمی شاعر و گوینده تبریزی اولین مجموعه شعر خود را با عنوان « اورک سؤزلری » منتشر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛انتشارات نیک جهان آرای با انتشار مجموعه شعر « اورک سؤزلری » سروده ها و همچنین ترجمه های زیبای یوسف اعظمی از شاعران دیگر کشورمان، این اثر شاعر تبریزی را به جامعه ادبی کشور معرفی کرده است.

این مجموعه شعر در تیراژ یک هزار نسخه و در قطع رقعی شامل قطعه شعرهای عاشقانه، عارفانه و اجتماعی است که با وجود اینکه اولین دفتر شعر شاعرش نیز به شمار می‌رود به صورت گسترده ای از طرف شعردوستان مورد استقبال قرار گرفته است.

یوسف حسنی اعظمی کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و از گویندگان خوش صدا و خوش قریحه مرکز سهند است که از دوران دبیرستان سرودن شعر را آغاز کرده است.

یکی از ویژگی‌های قابل اعتنای این مجموعه شعر انتخاب اشعار عاشقانه شاعران فارسی و ترجمه این اشعار به زبان ترکی توسط این شاعر تبریزی است که حلاوت و شیرینی دو چندانی به این مجموعه داده است.

این کتاب توسط انتشارات نیک جهان آرای با قطع رقعی و قیمت 12 هزار تومان منتشر شده است.

«دستور زبان ترکی آذربایجانی به زبان ساده» دیگر کتاب یوسف اعظمی است است که توسط انتشارات نیک جهان آرای منتشر شده است. این کتاب نیز در قطع رقعی بوده و با قیمت 15 هزار تومان از کتابفروشی ها قابل ابتیاع است.

مراسم رونمایی کتابهای یوسف حسنی اعظمی روز دوشنبه ۱۹تیرماه ساعت۱۸تا ۲۰ در «خانه هنرمندان» واقع ارتش جنوبی، چهارراه باغشمال، کوچه حاجی رضا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.