سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

درآمدی میلیاردی کرمان از معادن

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون دلار طی یک سال اخیر از محل صادرات 25 میلیون تن مواد معدنی عاید استان کرمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سید مهدی طبیب زاده روز سه شنبه در همایش معدن، فرصت ها و چالش ها افزود: باید به بخش معدن نگاهی نو داشته باشیم و استان کرمان طی چند سال آینده باید حداقل 30میلیارد دلار جی دی پی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: بنا داریم با همکاری و همدلی یک نهضت فناوری در استان کرمان ایجاد کنیم تا تحولی بزرگ در بخش معدن و صنایع معدنی این استان رقم بخورد تا دیگر هیچ نگرانی در زمینه معادن و بیکاری نیروی انسانی نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه دولت و مجلس کمک کردند تا شورای عالی معادن در استان کرمان تشکیل شود اظهار کرد: بخش خصوصی در این شورا نماینده بدون حق رای دارد و این مهم توجه و اهمیت به بخش معدن را نشان می دهد.
طبیب زاده با بیان اینکه اتاق بازرگانی به مقوله های اقتصادی استان کرمان ورود کرده است خاطرنشان کرد: بررسی کردیم در چه بخش هایی از اقتصاد استان می توانیم کمک کنیم و برای شناسایی پیشران های اقتصادی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.