سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فیلم 'خاکستری کوچیکه پر سرو صدا'، فضای افسانه ای دارد

کارگردان نروژی گفت: فیلم 'خاکستری کوچیکه پر سرو صدا' فضایی رویایی و افسانه ای دارد و در ساخت آن و برای جذب کودکان، این فضا را فراهم کردیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پدر همدال نس' امروز در نشست رسانه ای این فیلم در حاشیه برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان افزود: تصمیم گرفتیم جایی را برای ساخت این فیلم درنظر بگیریم که فضایی رویایی و افسانه ای داشته باشد به همین دلیل هم آن را در ایرلند فیملبرداری کردیم.

وی اظهار کرد: این فیلم نخستین تجربه کارگردانی من است و قبل از آن، فقط چند کار را برای کودکان تهیه کرده بودم.

کارگردان نروژی با بیان اینکه فیلم 'خاکستری کوچیکه پر سر و صدا' در سه بخش تولید شده است، افزود: امروز اولین بخش آن نمایش داده شد و دو بخش دیگر آن نیز ادامه دارد.
همدال نس گفت: قصه این فیلم روایتی معروف در کشور نروژ است و همگان با این داستان آشنایی دارند و کتاب های متعددی نیز در این باره نوشته شده است.

وی گفت: خیلی از قصه ها بی زمان است و با ورود به محیطی جدید، روایت کهنه نمی شود و من مشکلی با ساخت فیلم هایی با موضوعات مشابه ندارم.
تهیه کننده این اثر سینمایی نیز در این نشست اظهار کرد: تهیه کننده ای نروژی هستم که تاکنون 6 فیلم برای کودکان 3 تا 8 سال ساخته ام.

'دیوکه بیورکلی گراور' یادآور شد: در تمام آثارم موضوعات آموزشی و ارزشی را در مد نظر قرار می دهم.
تهیه کننده نروژی یادآور شد: هدف ما ساخت فیلمی برای جلب منتقدان یا پدر و مادرها نبود بلکه بدنبال جلب نظر بچه ها بودیم که فیلم در کشور خودم یعنی نروژ با استقبال خوبی همراه بود.
نشست فیلم سینمایی 'خاکستری کوچیکه پر سر و صدا' اثر کشور نروژ با حضور کارگردان و تهیه کننده این اثر صبح امروز در هتل کوثر اصفهان برگزار شد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.

 

انتهای پیام/م

 

تولید فیلم 'خاکستری کوچیکه پر سر و صدا' در سه بخش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.