سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کشف ۳۹۰ کیلو تریاک در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۳۹۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در راستای ماموریت مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند افرادی با تشکیل یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، قصد دارند مقادیری مواد مخدر را در پوشش‌های مختلف به شیراز انتقال و تحویل عوامل خریدار دهند.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی، در نهایت مسیر حرکت قاچاقچیان شناسایی و مأموران به یکی از محور‌های ورودی شهر شیراز اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این راستا ۳ دستگاه خودرو پژو پارس، سمند و ال ۹۰ شناسایی و توسط مأموران دستور ایست داده شد، افزود: رانندگان این خودرو‌ها بدون توجه به دستور ایست مأموران اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، هر سه خودرو توقیف و ۴ نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.

سردار گودرزی گفت: در بازرسی از خودرو ال ۹۰، مقدار ۳۹۰ کیلوگرم تریاک کشف و به همراه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در ورودی شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.