سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تحقق 100 درصدی بودجه سال 95 شهرداری بادرود

شهردار بادرود از تحقق 100 درصدی بودجه شهرداری بادرود در سال 95 خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید صفاری امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها اظهار کرد: طی یک سال گذشته آسفالت ۲۵ معبر سطح شهر به متراژ حدود ۲۵ هزار متر و با اعتبار ۴ میلیارد ریال و همچنین آزادسازی و زیرسازی بلوار امام رضا (ع) با اعتبار ۳ میلیارد ریال انجام شد.

وی اجرای رفوژ میانی خیابان امام خمینی (ره) با اعتبار یک میلیارد ریال و اجرای بلوک فرش ضلع شمالی خیابان امام خمینی (ره) با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال را نیز از خدمات دیگر این شهرداری عنوان کرد.

شهردار بادرود تصریح کرد: اسفالت میدان فاطمیه و علی آباد با اعتبار ۵ میلیارد ریال و همچنین احداث باند کندرو ضلع غربی بلوار مطهری با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از خدمات این شهرداری بوده است.

وی بیان کرد: در راستای ارائه خدمات تفریحی از احداث پارک اندیشه شهرک آزادگان با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال احداث و همچنین محوطه سازی ساختمان شهرداری با اعتبار یک میلیارد ریال، محوطه‌سازی میدان غدیر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (اعتبار تخصیصی سال ۹۶)، اجرای میدان شهدا با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و تندیس و اصلاح هندسی و روشنایی میدان معلم با اعتبار ۸۵۰ میلیون ریال نیز انجام شده است.

صفاری جدول‌گذاری سطح شهر به طول ۳هزار متر، غرس درخت و درختچه و گل، خرید ماشین آتش نشانی، نوسازی وسیله نقلیه شهرداری، آزادسازی حدود ۲۱۰۰ متر مربع از معابر سطح شهر...، استقرار نمایندگی‌های اداره ثبت احوال، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دفتر اصناف با پیگیری مجدانه شورای اسلامی شهر، تخصیص اعتبار حدود ۸۰۰ میلیون ریالی برای مراسمات و مناسبت‌ها و... را از اهم خدمات این شهرداری در سال گذشته عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه با وجود مشکلات مالی عدیده کلیه شهرداری‌ها در سال گذشته، با تلاش اعضای شورای شهر و کلیه پرسنل خدوم شهرداری توانستیم تحقق 100 درصدی بودجه در سال ۹۵ را داشته باشیم، افزود: امید است بتوانیم در سال ۹۶ هم خدمتی در خور مردم شهر بادرود به آنان ارائه کنیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.