سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

راه انداری شرکت حمل و نقل گردشگری با موضوع تاکسی گردشگری موقت

مسئول واحد گردشگری اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از راه اندازی تاکسی گردشگری در قالب شرکت گردشگری حمل و نقل گردشگری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جحت الله ناصحی پور با ااشاره به رشد آمار حضور گردشگران خارجی در سال 95 و چندماه نخست سال 96 و وجود تقاضاهای بالا در حمل و نقل گردشگری و لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه در راستای تامین امنیت بیشتر مهمانان خارجی با همکاری فرمانداری ویژه کاشان،شهرداری و تاکسیرانی کاشان نسبت به راه اندازی تاکسی گردشگری اقدام گردید.

ناصحی پور افزود: در حال حاضر 53 موسسه گردشگری در قالب هتل،هتل سنتی،هتل آپارتمان،مهمانپذیر،دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی و مجتمع های گردشگری در شهرستان کاشان فعال می باشد.

وی با تاکید بر آمار قابل توجه اقامت گردشگران خارجی در این مراکز خصوصا هتل های سنتی اذعان داشت: قبل از تدوین نهایی دستورالعمل شرکت های حمل و نقل گردشگری و با تصویب کمیته ارتقاء و امنیت گردشگران خارجی،مقرر شد رانندگان دارای کارت صلاحیت تاکسیرانی  با خودروهای آریو،پس از گزینش و انجام مصاحبه میراث فرهنگی،به مراکز و پذیرایی شهرستان کاشان معرفی گردید.

مسئول واحد گردشگری این اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان ادامه داد:در مرحله نخست اجرای طرح قبل از تاسیس شرکت حمل و نقل گردشگری،این تاکسی ها تخت نظارت اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان فعالیت خواهند نمود.

ناصحی پور در پایان همکاری مدیران تاسیسات گردشگری را در اجرای درست طرح ضامن امنیت مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی دانست که افزایش ماندگاری مسافر،صرفه جویی وقت و هزینه های جانبی و معرفی بهینه و بیشتر حاذبه های منطقه را در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.