سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی در دیدار با مدیران عامل شرکت های عراقی مطرح کرد؛

لزوم ارتقای کیفی خدمات به زائران براساس استاندارد سازمان حج

رئیس سازمان حج وزیارت گفت:هدف اصلی ایران و عراق ارتقای کیفی خدمات به زائران براساس استاندارد سازمان حج و زیارت است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حمید محمدی رئیس سازمان حج وزیارت در نشست با مدیران عامل شرکت‌های عراقی با اشاره به اهداف و سیاست‌های کلان سازمان در اعزام زائر به عتبات عالیات اظهار کرد: هدف اصلی مشترک هر دو طرف عشق به امام حسین علیه السلام و خدمت به زائران امام همام است از این رو باید با هماهنگی و همکاری مشترک در حوزه خدمات دهی به زائران بیش از پیش تلاش کنیم و سطح کیفی خدمات را به استاندارد‌های مورد نظر سازمان حج وزیارت برسانیم.

وی افزود: الزام به رعایت استاندارد‌ها سختگیری نیست بلکه تلاش برای ارتقای سطح خدمات به زائران و جلب رضایت آنان است تا رضایت حضرت ابا عبدالله علیه السلام و خداوند متعال را کسب کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد:برای اسکان زائران باید هتل‌های مناسب منطبق با استاندارد‌ها و مقتضیات فرهنگی و اجتماعی زائران ایرانی تامین شود.

محمدی با بیان اینکه تلاش برای تامین هتل اسکان زائران در دو سطح می‌تواند انجام شود، تاکید کرد: در مرحله اول باید با بازسازی و رفع اشکالات هتل‌ها  استاندارد‌ها و شاخص‌های حداقلی فراهم شود.

وی گفت:باید وضعیت خدماتی که از سوی  شما به ویژه در حوزه پرواز  به زائران داده می‌شود به لحاظ کیفیت و هزینه به گونه‌ای برجسته و متفاوت باشد که مجموعه‌های غیر مجاز توان رقابت نداشته باشند.

 محمدی ادامه داد:ارزیابی شرکت‌های عراق به خصوص در دو شاخص تعداد هتل‌های در اختیار و سطح ارائه خدمات مورد توجه ویژه سازمان قرار دارد.

 وی با بیان اینکه درنجف اشرف در خصوص وضعیت اسکان و هتل مشکل جدی وجود دارد، تاکید کرد: باید با سرمایه گذاری لازم شرایط ساخت هتل مناسب برای افزایش اعزام زائر را فراهم کرد.

محمدی تاکید کرد:شما می‌توانید در حوزه زائران عراقی ورودی به ایران و ساماندهی آن  نقش جدی و مشخصی را ایفا کنید.

انتهای پیام/

لزوم سرمایه گذاری برای ساخت هتل مناسب برای زائران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
شما که میگفتین با سعودیها صحبت کردیم و تا امنیت زایران فراهم نشه نمیفرستیم اگه امنیتشون فراهم شده این پیام و پسغام چیه؟سعودیها خودشون به شما پیام میدن که زایر بفرستید یا شما زایرارو میفرستین؟
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
شما که میگفتین با سعودیها صحبت کردیم و تا امنیت زایران فراهم نشه نمیفرستیم اگه امنیتشون فراهم شده این پیام و پسغام چیه؟سعودیها خودشون به شما پیام میدن که زایر بفرستید یا شما زایرارو میفرستین؟