سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

جشنواره عکاسی خورشید هشتم در گراش

سومین جشنواره عکاسی خورشید هشتم در گراش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: این جشنواره در دو بخش نمایشگاهی، مسابقه حرفه‌ای و اینستاگرامی برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش، بخش نمایشگاهی جشنواره خورشید هشتم شامل عکس‌های قدیمی و خاطره‌انگیز از سفر‌های زیارتی به مشهد مقدس و عکس‌هایی از دوره‌های قبل همایش هشتمین آفتاب است.

همچنین برای شرکت در بخش حرفه‌ای مسابقه، عکاسان باید حداکثر ۱۰ عکس را تا ۲۵ مردادماه ۹، ۶ به دبیرخانه ارسال و برای مسابقه اینستاگرامی نیز، هر نفر می‌تواند حداکثر ۱۰ عکس از سومین همایش هشتمین آفتاب را در فضای مجازی اینستاگرام با هشتگ HashtominAftab٣# منتشر کند.

دبیرخانه این جشنواره برای بخش مسابقه از عکاسان و همشهریان دعوت می‌کند تا در برگزاری سومین همایش هشتمین آفتاب، ۹ تا ۱۳ مرداد ماه امسال در حسینیه ابوالفضل (ع)، از این رویداد فرهنگی - مذهبی عکاسی کرده و در یکی از شاخه‌های عکس حرفه‌ای و اینستاگرامی شرکت کنند.

بر این اساس، مهلت ارسال عکس‌های خاطره‌انگیز تا پایان تیرماه ۹۶ است.

سوم شهریورماه نمایشگاهی از عکس‌های برگزیده این مسابقه در نماز جمعه بر پا می‌شود، و جوایز مسابقه عکاسان برگزیده اهداء می‌شود.


علاقه مندان می‌توانند به آدرس دبیرخانه، خیابان امام (ره)، روبه‌روی بانک صادرات، ساختمان جابری، موسسه فرهنگی هنری هفت برکه مراجعه و پست الکترونیکی gerash@gmail.com و یا شماره ۰۹۰۳۳۸۷۰۸۳۷ و یا با تلفن ثابت ۵۲۴۴۹۹۷۰ - تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

برگزاری جشنواره عکاسی در گراش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.