سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

افزایش رشد اشتغال در سایه برنامه‌های متدبرانه مسوولان

با برنامه ریزی‌های دقیق وکارشناسانه‌ی مسوولان صنعتی خراسان رضوی در چند ساله‌ی اخیر شاهد رشد قابل توجه تولیدات صنعتی در استان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد شجاعی معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:تعداد پروانه‌های بهره برداری که تا الان صادر شده هزارو پانصدو شصت عدد است که با سرمایه گذاری چهل و هفت هزار میلیارد ریالی، اشتغال چهل و سه هزار و چهار صدو پانزده نفر را به دنبال داشته است.

وی افزود:باتوجه به برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری چهل هزار میلیارد ریال در سال نود و شش، امیدواریم رشد چشمگیری در اشتغال افراد شاهد باشیم.

معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:در رابطه با بهره برداری از معادن تا الان شش پروانه بهره برداری از معادن طلا با تولید سالانه دویست و بیست و دو هزار تن و وسعت پنجاه و پنج کیلومتر مربع و پروانه بهره برداری معدن فیروزه نیشابور نیز در سال هشتادو دو به اسم شرکت تعاونی محلی صادر شد.

شجاعی افزود:صدو چهل و شش پروانه اکتشاف از معادن شن و ماسه و هشتصدو سی و هشت پروانه بهره برداری از این معادن با استخراج اسمی صدو چهل و سه هزار تن در سال با سرمایه چهار هزارو صدو شش میلیارد ریال وجود دارد.

وی گفت:حداقل رشد تولید مربوط به ظروف چینی با ۲.۳ درصد و حداکثر رشد در مقاطع فولادی با ۴۵.۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی هم در این دیدار گفت:شهرک صنعتی بینالود چهار صد هکتار است ودر ابتدا این شهر به عنوان شهر صنعتی ساخته شد وطبق قوانین چهل درصد از پهنه‌ی آن مسکونی و شصت درصد آن صنعتی میتواند باشد.

وی تصریح کرد:تکمیل هشت پروژه مشخص جزو برنامه‌های سه ساله‌ی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی است که برای توسعه‌ی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بودجه‌ای بالغ بر پانصدو سی میلیارد ریال را از سازمان برنامه و بودجه خواستار شدیم.

انتهای پیام// ه. ج.


صدو بهره برداری برای چهل و شش پروانه اکتشاف از معادن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.