سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت مالی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران از ایده‌های کارآفرینی اتباع افغانستانی

براساس فراخوان اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی ولایت تهران از کلیه اتباع افغانستانی داراي ايده هاي نو در زمينه كارآفريني ثبت نام صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان بر اساس اطلاعیه اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران در این اداره از کلیه اتباع افغانستانی دارای ایده های نو در زمینه کارآفرینی ثبت نام صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران از کلیه اتباع افغانستانی دارای کارت آمایش ساکن این استان که دارای ایده‌های نو در زمینه کارآفرینی هستند و یا توانایی راه اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال دارند ثبت نام و در صورت تایید طرح ارائه شده از صاحبان آن ها حمایت مالی به عمل می آورد.

لازم به ذکر است، متقاضیان باید توانایی ارائه و توجیه طرح را داشته باشند.

داوطلبان و متقاضیان شرکت در این طرح همه روزه می توانند با در دست داشتن کارت آمایش به آدرس؛ بزرگراه حکیم غرب .بلوار تعاون. خ شهید فرساد شرقی. خ نیلوفر. جنب ساختمان بیمه ملت. اتاق ۵ (أمور بین الملل) مراجعه نمایند.

ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه از روز سه شنبه مورخه ٩۶/۴/١٣ الی چهارشنبه ٩۶/۴/٢٨ در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ولایت تهران انجام می شود.


انتهای پیام/

 

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.