سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تعیین تکلیف 60 واحد تولیدی دارای تسهیلات معوق در بهار

فرماندار بهار گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 60 واحد تولیدی دارای تسهیلات معوق در شهرستان بهار، تعیین تکلیف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن مرادی پناه اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال از سوی رهبر انقلاب نامگذاری شده واحدهای صنعتی مصداق اجرایی و عملیاتی کردن این شعار هستند چرا که با تولیدات گسترده وابستگی به خارج کشور کم شده و با اقتصاد درون زا به توسعه پایدار خواهیم رسید.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون 60 واحد تولیدی که دارای تسهیلات معوق بوده اند تعیین تکلیف شده و همچنین واحدهایی که نیاز به تسهیلات جدید داشته اند به بانک ها معرفی و سال گذشته بیش از 11 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت شده است.

محسن مرادی پناه هدف از این بازدیدها را حمایت از واحدهای صنعتی – تسهیل در امور واحدها و بررسی مشکلات از نزدیک و تاکید استاندار بیان کرد.

مرادی پناه خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان بهار 260 واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد 200 واحد فعال است.

فرماندار بهار ادامه داد: رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی - صنعتی و حفظ تولید داخلی و حمایت از تولید کنندگان از سیاستهای دولت تدبیر و امید است.

فرماندار بهار اضافه کرد: با تمام توان به دنبال حد مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان هستیم و معتقدیم که با تولید ملی می توان به عزت و عظمت رسید.

وی ادامه داد: کارگروه اشتغال به صورت مرتب ماهیانه در حال برگزاری است و سیاست دولت حل مشکلات واحدها می باشد که با حضور دستگاههای مرتبط روان سازی در دستور کار مدیریت شهرستان بهار قرار دارد.

 انتهای پیام/ خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.