سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

قدردانی خانواده حبیب الله کاسه‌ساز از مدیران دولتی و اهالی فرهنگ

محسن کاسه‌ساز با قدردانی از همه مدیران دولتی، اهالی فرهنگ و هنر، از بهبودی نسبی پدرش خبر داد.

محسن کاسه‌ساز پسر حبیب‌الله کاسه‌ساز در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون روند درمان پدرش گفت: خدا را شکر روند شیمی درمانی به خوبی طی می‌شود و حال پدر رو به بهبود است. طی صحبت‌هایی که با دکتر معالجشان داشتم، از روند درمان راضی بودند. البته این روزها کمی عوارض شیمی درمانی پدر را اذیت می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: بیماری پدر با سرطان معده و تومور بدخیم شروع شد و ظرف 7 تا 8 روز بستری شدند و پزشکان فوری اقدام به جراحی کردند.

کاسه‌ساز با تشکر از همه کسانی که تا به امروز به عیادت پدرش آمده‌اند، اظهار داشت: خیلی از دوستان و مسئولان به عیادت پدر آمدند که ما توقع نداشتیم. در روزهای اول حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات کشور اولین فردی بودند که بی سر و صدا به ملاقات پدر آمدند. پس از ایشان، هئیت مدیره خانه سینما، دکتر منتظرالمهدی رئیس اداره سینمایی و تلویزیونی نیروی انتظامی، آقای حیدریان رئیس سازمان سینمایی، آقای قاضی زاه هاشمی وزیر بهداشت و ... به عیادت پدر آمدند و این رفت و آمدها باعث شد تا حالشان بهتر شود و روحیه بهتری داشته باشند.

این کارگردان سینما در خصوص زمان ترخیص پدرش از بیمارستان عنوان کرد: فعلا پزشکان حرفی از زمان ترخیص به ما نزدند. ترجیحمان این است پدر تا بهبودی کامل در بیمارستان باشند.

کاسه ساز در پایان پیرامون تولید فیلم سینمایی جدید پدرش گفت: پدر یک فیلمنامه جنگی در ژانر کمدی دارند که این روزها در مرحله بازنویسی است. با درخواستی که به شورای پروانه ساخت داده‌ایم، امیدواریم پیش تولید آن را بزودی شروع کنیم و پدر خودشان سرصحنه کار را کلید بزنند.

 

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.