"آیریس" که نام آن از الهه یونان گرفته شده است، کاربران را از هشدارهایی که توسط سیستمهای شرکت ایجاد میشود، مطلع میکند. برای مثال در صورتی که سرور تولید با مشکل مواجه شود، میتواند با مهندسان تماس بگیرد و قابلیت اطمینان سایت را با آنها در میان بگذارد.
با استفاده از این ابزارها، در صورتی که کاربران به اعلان اول پاسخ ندهند، آیریس پیامهای بعدی را ارسال مینماید تا بالاخره پاسخی دریافت کند. ارتباط سیستم با مهندسان از طریق سیستم آنکال صورت میگیرد که پروژهای است که اخیراً انتشار یافته است.
همچنین شایان ذکر است که این سرویس به شرکتها این امکان را میدهد که برای مسئول رسیدگی به مشکلات احتمالی، برنامه زمانی تعیین کند. کاربران برنامه زمانی خود را در یک تقویم قرار میدهند و آیریس از این اطلاعات برای ارسال اعلان به افراد استفاده میکند.
از دید کارشناسان، مقصود لینکدین از طراحی این پروژهها این است که خودکارسازی فرآیند اعلان کردن به مهندسان از قطعی سیستم و سایت مسائل تسهیل گردد. لینکدین، آیریس و آنکال را به عنوان بخشی از برنامه خود برای خودکارسازی روزافزون اعلانها ایجاد کرده است.
مهندسان مرکز عملیات شبکه لینکدین پیش از پیادهسازی این سیستم، مشکلات به وجود آمده را به صورت دستی به مهندسان اعلام مینمود.
با همت و کوشش مهندسان در ساخت و ارائه این سیستم، استقرار سیستم مورد بحث در یک شرکت، به صورت کاملاً آسان و سریع صورت میگیرد. به محض پیادهسازی آریس و آنکال در یک شرکت، کاربران باید اطلاعات مهندسان را در سیستم وارد نمایند. لینکدین به منظور احراز هویت مهندسان از سیستم LDAP استفاده میکند که البته سیستمی مناسب محسوب میشود.
منبع: ایتنا
انتهای پیام/