سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

5 هزار مددجو از فعالیت های اوقات فراغت تابستانی بهره مند می شوند

5 هزار مددجو از فعالیت های اوقات فراغت تابستانی بهره مند می شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، غلامعلی رحمانی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان گفت : بیش از پنج هزار و 400 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در طول تابستان امسال در زمینه‌های اعتقادی، قرآنی، فنی و حرفه‌ای، ورزشی، صنایع دستی، مشاوره و مهارت‌های زندگی از کلاس‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

رحمانی  با بیان اینکه این افراد شامل دانش آموزان،دانشجویان،زنان سرپرست خانوار،مادران ودختران در آستانه ازدواج  و همچنین مجریان طرح های اشتغال هستند، افزود: حدود دوهزار نفر این افراد در قالب نظام جامع آموزشی تربيتی خانواده در فعالیت های فرهنگی و تقویت مشارکت اجتماعی در این برنامه ها شرکت می کنند و علاوه بر این  بیش از سه هزار نفر از دانش آموزان ودانشجویان هم از برنامه های اوقات فراغت بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده، امسال18 كانون اوقات فراغت دائم ، موقت و جوانا پیروان ولایت در شهرستان های استان دایر می شود، افزود: فعالیت این کانون ها از ابتدای تیر ماه آغاز  و تا اواسط شهریور ادامه دارد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت:  این تعداد کانون ها در شهرستان های فاروج، بجنورد و اسفراین وشیروان به صورت دائمی و در سایر شهرستان ها از جمله مانه و سملقان و راز وجرگلان به صورت فصلی در حال فعالیت هستند.

رحمانی از دیگر برنامه‌های فرهنگی تربیتی و آموزشی کمیته امداد را  معرفی دانش‌آموزان به مراکز فرهنگی سایر دستگاه‌ها در شهرستان ها عنوان کرد و افزود : امسال 300 نفر از مددجویان نقاط محروم استان از این طرح برخوردار می شوند.

انتهای پیام/ط

برخورداری 300 مددجو در نقاط محروم از فعالیت های اوقات فراغت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.