سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری ۲۲ عمده فروش مواد مخدر در مشهد

در پی بازرسی غافلگیرانه از ۲۶ مرکز توزیع کننده مواد مخدر ۲۲ عمده فروش مواد افیونی دستگیر و حدود ۵ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد  قاضی مهدی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در پی رصد‌های اطلاعاتی نیرو‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر شهر مشهد  ۲۶ مرکز توزیع کننده مواد افیونی در مناطق خواجه ربیع و بلوار توس مشهد شناسیی و ماموران پس از تکمیل تحقیقات خود و ارائه گزارشات مربوطه به دادسرا عصر دیروز وارد عمل شدند.

وی افزود: در این عملیات تیم‌های عملیاتی در قالب چند اکیپ و به صورت نامحسوس و با لباس شخصی وارد عمل شدند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد ضمن رعایت موازین شرعی وارد مکان‌های مورد نظر شده و ۲۲ نفر شامل ۶ زن و ۱۶ مرد که از عمده فروشان مواد مخدر و دارای سوابق کیفری بودند را دستگیر کردند.

خدابخشی افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس در بازرسی از مکان‌های مورد نظر ۴ کیلو ۵، ۵۰گرم تریاک، ۱۰۰گرم شیشه، ۹ گرم هروئین فشرده و ۵ گرم حشیش را کشف کردند.

وی با اشاره به کشف ده‌ها کیلو گرم تریاک جاسازی شده در یک کامیون گفت: ماموران نیروی انتظامی موفق شدند از بازرسی از این کامیون ۴۷ کیلو تریاک که در بدنه آن جاسازی شده بود کشف کنند.

انتهای پیام//م. ر

 
 

کشف ۴۷ کیلوگرم تریاک از یک کامیون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.