سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اعزام 400 بیمار با ناهنجاری های حاد صورت به تهران

سرپرست تیم جراحان پلاستیک مناطق محروم از ویزیت بیش از هزار بیمار مبتلا به ناهنجاری‌های شکاف لب و کام و سر و صورت در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عبدالجلیل کلانتر هرمزی سرپرست تیم جراحان پلاستیک مناطق محروم  با بیان اینکه تیم جراحان پلاستیک مناطق محروم در نوزدهمین سفر استانی خود به استان کرمانشاه سفر کرده‎اند، گفت: از روز جمعه 19 تیرماه در کرمانشاه مستقر شده‌ایم.

کلانتر هرمزی افزود: علاوه بر بیماران کرمانشاهی بیمارانی نیز از استان‌های همجوار به بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه جهت ویزیت مراجعه کردند از مجموع این بیماران، 400 نفر به دلیل مشکلات حاد به تهران اعزام شدند که عمل جراحی آنها در تهران نیز رایگان خواهد بود.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک همچنین از انجام بیش از 110 عمل جراحی پلاستیک بر روی بیماران مراجعه کننده طی سه روز اخیر خبر داد و اظهار کرد: روز شنبه با انجام بیش از 40 عمل جراحی، رکورد عمل جراحی پلاستیک کشور در یک روز شکسته شد.

این استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان اینکه استان‌های محروم و نیز استان های متقاضی مقصد سفر تیم جراحان پلاستیک مناطق محروم است، تاکید کرد: در صورت نیاز باز هم به استان کرمانشاه جهت ویزیت و درمان بیماران مراجعه خواهیم کرد.

تیم جراحان پلاستیک مناطق محروم در این سفر 24 نفر هستند و تا روز چهارشنبه 14 تیرماه در محل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه آماده ویزیت رایگان بیماران مبتلا به ناهنجاری‌های شکاف لب و کام و سر و صورت هستند.

 

انتهای پیام/ز

رکورد عمل جراحی  کشور دریک روز شکسته شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.