سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پليس وظيفه شناس اصفهانی كيف ميليونی را به صاحب اش برگرداند

استوار مجيد عسگری" مامور انتظامی يكي از ترمينال های مسافربری شهر اصفهان كه يك كيف حاوی بيش از 220 ميليون ريال تراول و طلا را پيدا كرده بود به صاحب آن تحويل داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان گفت : يكي از ماموران پليس شهر اصفهان حين گشت زني و انجام وظيفه در يك ترمينال مسافربري متوجه كيفي كه در كنار يك صندلي افتاده بود مي شود .

سرهنگ "حسن ياردوستي افزود: اين مامور وظيفه شناس و با هوش پس از در نظر گرفتن نكات ايمني درب كيف را باز مي كند كه متوجه مي شود تعداد 27 عدد تراول 500 هزار ريالي ، يک جفت النگوي زنانه ، يک حلقه پلاک طلا ، يک جفت گوشواره زنانه، دو عدد ساعت مچي طلا مردانه و زنانه،يک عدد تلفن همراه هوشمند و گذرنامه و مدارک هويتي در آن وجود دارد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ارزش محتويات كيف بيش از 220ميليون ريال برآورد شده اضافه کرد : با پيگيري هاي مكرر كه ازسوی ماموران انتظامي مستقر در ترمينال مسافربري انجام شد بالاخره صاحب کيف پيدا و پس از انجام مراحل اداري کليه محتويات به او تحويل داده شد.

سرهنگ ياردوستي از خوشحال شدن و تقدير صاحب كيف از صحت عمل مامور پليس اصفهان خبر داد و گفت :اين کيف به صورت اماني دست او بوده که مي بايست آن را به صاحب اش مي رسانده که در ترمينال اصفهان آن را گم کرده و پس از جستجو هاي مکرر نااميد در مسير بازگشت به تهران بوده است.

رئيس پليس مرکز استان در پايان ضمن تقدير از عملكرد مامور وظيفه شناس "مجيد عسگري" و ستوانسوم "رسول عطايي" فرمانده پاسگاه ترمينال كه با اين عمل پليس اصفهان را سربلند كردند خاطر نشان كرد : رسيدن مالباخته اي به اموال اش و نقش بستن لبخند رضايت بر لبان او بهترين هديه براي پليس مي باشد و از مردم خواست همواره نكات ايمني را رعايت كنند و در صورت وقوع هر گونه مشكلي موضوع را به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.