سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

محموله ميلياردی "كالای قاچاق" به مقصد نرسيد

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از كشف يك محموله بلور قاچاق به ارزش پنج ميليارد ريال و دستگيری يك قاچاقچی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي گفت : در پي دريافت خبري مبني بر اينكه يك قاچاقچي كالا قصد دارد محموله اي را از جنوب كشور به تهران انتقال دهد که بررسي موضوع در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا قرار گرفت .

وي افزود: يك تيم از ماموران مجرب پس از هماهنگي با مقام قضائي به يكي از ورودي هاي استان اصفهان اعزام و كاميون كشنده فرد قاچاقچي را شناسايي و متوقف كردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در بازرسي از كاميون تعداد يك هزار و 750 كارتن انواع بلور خارجي كشف شد افزود: راننده خودرو مدارك گمركي مربوطه را ارائه نداد كه خودرو و محموله آن توقيف و به پليس آگاهي انتقال يافت.

خسروي با اشاره به اينكه ارزش محموله كشف شده توسط كارشناسان مربوطه پنج ميليارد ريال اعلام شده افزود: در اين رابطه راننده دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد .

وی در پايان با اشاره به مضراتي كه كالاي قاچاق براي سلامتي فرد و جامعه دارد از عموم مردم خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات راجع به كالاي قاچاق را در اسرع وقت از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت پذيرد.

 

انتهای پیام/م 

 

كشف يك محموله بلور قاچاق در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.