سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیأت کشتی استان قم خبر داد

فرنگی‌کار قم آماده درخشش در پیکار‌های جهانی ۲۰۱۷

رئیس هیأت کشتی استان قم گفت: فرنگی‌کار ملی‌پوش قم از هر نظر آماده درخشش در پیکار‌های ۲۰۱۷ کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،محسن وزیری رئیس هیأت کشتی استان قم گفت: به لطف خداوند متعال، همت و تلاش مجموعه هیأت کشتی استان، تجربه و دانش مربیان و استعداد و توانمندی کشتی‌گیران فرنگی‌کار امسال نیز کشتی فرنگی قم توانسته برای هر دو میدان آسیایی و جهانی این رشته سهمیه کسب کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه رقابت‌های کشتی فرنگی ۲۰۱۷ قهرمانی رده سنی جوانان آسیا با حضور دو نماینده قم یک نشان ارزشمند طلا و عنوان قهرمانی قاره کهن را به دنبال داشت و بار دیگر کشتی قم به روند موفقیت‌های خود در عرصه ملی و بین‌المللی رشته فرنگی ادامه داد.

رئیس هیأت کشتی استان قم بیان کرد: در مسابقات سال جاری کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که حدود یک ماه قبل به انجام رسید، محمدجواد رضایی در وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی و روح‌الله میکائیلی در کادر فنی جوانان ایران، نمایندگان کشتی قم بودند که با قهرمانی به کار خود پایان دادند.

وی اضافه کرد: اکنون رقابت‌های کشتی فرنگی ۲۰۱۷ قهرمانی جهان در راه است و به همین منظور از روز شنبه آینده یعنی هفدهم تیرماه و به میزبانی خانه کشتی شماره دو تهران مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برگزار می‌شود.

وزیری ابراز کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور قدرتمند و آماده این تیم در تمام اوزان مسابقات کشتی فرنگی جهانی تا ۲۷ تیرماه در تهران ادامه می‌یابد و ملی‌پوشان در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به دیگر نفرات دعوت شده به این اردو تصریح کرد: در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدجواد رضایی از استان قم به همراه میثم دل‌خانی از فارس حضور دارند و این تیم به سرمربیگری حمید باوفا خود را برای حضور در پیکار‌های قهرمانی جهان در تامپره فنلاند آماده می‌کند و اعزام تیم ملی با حضور روح‌الله میکائیلی مربی شایسته کشتی قم روز نهم تیرماه انجام می‌شود تا این تیم از دهم تا پانزدهم ماه جاری در فنلاند به میدان برود.

انتهای پیام/پ

 

رقابت‌های کشتی فرنگی ۲۰۱۷

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.